%0 Journal Article %T ارائۀ مدل نقش سلفی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تعداد عکس‌های هم‌رسانی‌شده در شبکه‌های اجتماعی بر شادکامی ورزشکاران تیم‌های ملی %J مطالعات روان‌شناسی ورزشی %I پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) %Z 2345-2978 %A رنجبری, شیدا %A جنانی, حمید %A سبزی, امیر حمزه %D 2021 %\ 09/23/2021 %V 10 %N 37 %P 53-68 %! ارائۀ مدل نقش سلفی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تعداد عکس‌های هم‌رسانی‌شده در شبکه‌های اجتماعی بر شادکامی ورزشکاران تیم‌های ملی %K سلفی %K شبکه‌های اجتماعی %K عکس‌های هم‌رسانی‌شده %K شادکامی %R 10.22089/spsyj.2020.7140.1759 %X پژوهش حاضر با هدف ارائة مدل نقش سلفی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تعداد عکس‌های هم‌رسانی‌شده در شبکه‌های اجتماعی بر شادکامی ورزشکاران تیم‌های ملی طراحی و اجرا شد. روش تحقیق حاضر به صورت پیمایشی بود. جامعة آماری پژوهش حاضر شامل تمامی ورزشکاران تیم‌های ملی ایران در رشته‌های ورزشی مختلف بود. با توجه به دسترسی دشوار به این ورزشکاران، تعداد 200 ورزشکار تیم ملی به‌صورت در دسترس، به‌عنوان نمونة پژوهش مشخص شدند. نتایج این پژوهش نشان داد، تعداد عکس‌های هم‌رسانی‌شده در شبکه‌های اجتماعی بر میزان شادکامی تأثیری معنادار در جهت مثبت دارد. با توجه به نتایج، مشخص شد مدل ارائه‌شده در پژوهش حاضر از برازش مناسبی برخوردار است %U https://spsyj.ssrc.ac.ir/article_2758_5eb18760116b9019a5d4ff6a63b31ffe.pdf