انگیزة ورزشیتعیین روایی و پایایی پرسش نامة تنظیمات رفتاری در ورزش [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 80-63]
انگیزشاثر رفتارهای حمایتی- استقلالی معلمان تربیتبدنی بر لذتبردن از فعالیت بدنی در دختران نوجوان (نقش میانجی نیازهای روانی و انگیزش درونی) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 54-41]
انگیزهشناسایی و اولویت بندی انگیزه های تماشاگران و ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 114-101]
انگیزههای ورزشیمقایسة انگیزه های ورزشی و اضطراب رقابتی کشتیگیران آزاد و فرنگی یازدهمین المپیاد دانشجویی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 66-55]
ایروبیکبررسی ارتباط بین ابعاد کمالگرایی و خودکارآمدی در دانشجویان دختر شرکت کننده در کلاسهای ایروبیک و سایر دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 78-69]
ب
بازیکنانتأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی حرکتی بر دریبل فوتبال در بازیکنان ماهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 12-1]
بازیهای ورزشیفراشناخت و فعالیت ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 24-13]
بهزیستیارتباط بین نیازهای پایهای روانشناختی و شاخصهای بهزیستی (فضیلتگرا و لذتگرا) در فعالیت بدنی معلولان جسمی– حرکتی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 104-95]
بیوریتمارتباط بین چرخههای شناختی و حسی مطرح شده در نظریۀ بیوریتم با عملکرد ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 28-13]
پ
پارکینسونتأثیر تمرین های تعادلی بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 68-57]
پایاییترجمه و ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی "سیاهة اعتیاد به تمرین-فرم کوتاه" [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 62-49]
پایاییتعیین روایی و پایایی پرسش نامة تنظیمات رفتاری در ورزش [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 80-63]
پایاییروایی و پایایی نسخۀ فارسی «مقیاس توانایی جسمانی ادراکشدۀکودکان» در دانشآموزان سوّم تا پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 88-79]
پایایی زمانیتعیین روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس کمالگرایی چند بعدی ورزشی-2 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 118-103]
پرخاشگریرابطۀ هوش معنوی و پرخاشگری بازیکنان فوتبال پسر ردۀ سنی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 94-81]
پرخاشگری ورزشیارتباط کمال گرایی و پرخاشگری در بین دانش آموزان ورزشکار [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 84-67]
پرفشاری خونتأثیر پیاده روی، آرام سازی و روش ترکیبی بر تغییرات فشار خون بیماران مبتلا به پرفشاری خون [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-29]
پیادهرویتأثیر پیاده روی، آرام سازی و روش ترکیبی بر تغییرات فشار خون بیماران مبتلا به پرفشاری خون [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-29]
ت
تحریک چندحسیبهبود کیفیت زندگی مردان سالمند مبتلا به دمانس از طریق تحریک چند حسی و تمرین یوگای دسته جمعی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 12-1]
تحلیل عواملشناسایی و پیش بینی شاخص های استعدادیابی روان شناختی ورزشکاران با روش تحلیل عوامل [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 46-39]
تربیت بدنیاثر رفتارهای حمایتی- استقلالی معلمان تربیتبدنی بر لذتبردن از فعالیت بدنی در دختران نوجوان (نقش میانجی نیازهای روانی و انگیزش درونی) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 54-41]
تصویرسازی سریعتأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی حرکتی بر دریبل فوتبال در بازیکنان ماهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 12-1]
تعادل ایستاتأثیر اضطراب قابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی بر کنترل تعادل در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 102-93]
تماشاگران ورزشیشناسایی و اولویت بندی انگیزه های تماشاگران و ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 114-101]
تمرین ذهنیتأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی حرکتی بر دریبل فوتبال در بازیکنان ماهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 12-1]
تمرین های تعادلیتأثیر تمرین های تعادلی بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 68-57]
تنظیمات رفتاریتعیین روایی و پایایی پرسش نامة تنظیمات رفتاری در ورزش [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 80-63]
توانایی جسمانی ادراک شدهروایی و پایایی نسخۀ فارسی «مقیاس توانایی جسمانی ادراکشدۀکودکان» در دانشآموزان سوّم تا پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 88-79]
تیمهای دانشآموزیارتباط سبک های رهبری مربیان با هویت ورزشی در بازیکنان تیم های منتخب دانش آموزی پسر شهر ارومیه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 62-51]
ج
جهت گیری هدفارتباط جهت گیری هدف، خودکارآمدی و هیجانهای مثبت و منفی با عملکرد ورزشی و رضایت از زندگی در ووشوکاران دختر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 38-25]
چ
چرخۀ حسیارتباط بین چرخههای شناختی و حسی مطرح شده در نظریۀ بیوریتم با عملکرد ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 28-13]
چرخۀ شناختیارتباط بین چرخههای شناختی و حسی مطرح شده در نظریۀ بیوریتم با عملکرد ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 28-13]
ح
حالات خُلقیپیش بینی عملکردهای حرکتی و شناختی بر اساس حالات خُلقی در سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 12-1]
خ
خلق منفیتأثیر تمرین های هوازی بر خلق بیماران سندرم رودة تحریک پذیر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 72-63]
خودپاییمقایسۀ ویژگیهای شخصیتی خودپایی و هیجانخواهی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 92-81]
خودتنظیمیپیش بینی رضایتمندی ورزشکاران از طریق هوش هیجانی و مؤلفه های آن [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 48-37]
خودکارآمدیارتباط جهت گیری هدف، خودکارآمدی و هیجانهای مثبت و منفی با عملکرد ورزشی و رضایت از زندگی در ووشوکاران دختر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 38-25]
خودکارآمدیبررسی ارتباط بین ابعاد کمالگرایی و خودکارآمدی در دانشجویان دختر شرکت کننده در کلاسهای ایروبیک و سایر دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 78-69]
خودکارآمدینقش امید در تعامل با جنسیت در خودکارآمدی ورزشکاران [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 12-1]
د
دانش آموزانرابطة شیوۀ فرزندپروری والدین با میزان فعالیت بدنی فرزندان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 36-25]
دانشآموزان ابتداییروایی و پایایی نسخۀ فارسی «مقیاس توانایی جسمانی ادراکشدۀکودکان» در دانشآموزان سوّم تا پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 88-79]
دانش آموز ورزشکارارتباط کمال گرایی و پرخاشگری در بین دانش آموزان ورزشکار [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 84-67]
دانشجویان ورزشکاررابطة بین استحکام روانی و راهبردهای روان شناختی در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 50-39]
دریبلتأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی حرکتی بر دریبل فوتبال در بازیکنان ماهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 12-1]
دستگاه صفحه نیروتأثیر اضطراب قابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی بر کنترل تعادل در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 102-93]
ذ
ذهن ـ آگاهیتأثیر مراقبة ذهن_آگاهی بر عملکرد ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 26-13]
ر
رضایت از زندگیارتباط جهت گیری هدف، خودکارآمدی و هیجانهای مثبت و منفی با عملکرد ورزشی و رضایت از زندگی در ووشوکاران دختر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 38-25]
رضایتمندیپیش بینی رضایتمندی ورزشکاران از طریق هوش هیجانی و مؤلفه های آن [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 48-37]
رفتار حمایتی- استقلالیاثر رفتارهای حمایتی- استقلالی معلمان تربیتبدنی بر لذتبردن از فعالیت بدنی در دختران نوجوان (نقش میانجی نیازهای روانی و انگیزش درونی) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 54-41]
رواییترجمه و ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی "سیاهة اعتیاد به تمرین-فرم کوتاه" [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 62-49]
رواییتعیین روایی و پایایی پرسش نامة تنظیمات رفتاری در ورزش [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 80-63]
رواییروایی و پایایی نسخۀ فارسی «مقیاس توانایی جسمانی ادراکشدۀکودکان» در دانشآموزان سوّم تا پنجم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 88-79]
روایی سازهتعیین روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس کمالگرایی چند بعدی ورزشی-2 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 118-103]
س
سالمندان مبتلا به دمانسبهبود کیفیت زندگی مردان سالمند مبتلا به دمانس از طریق تحریک چند حسی و تمرین یوگای دسته جمعی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 12-1]
سالمندیپیش بینی عملکردهای حرکتی و شناختی بر اساس حالات خُلقی در سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 12-1]
سبک مقابله ای اجتنابی و رویاروییشیوه های مختلف مقابله با استرس در میان کشتی گیران نخبه و ماهر [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 40-27]
سبک های رهبریارتباط سبک های رهبری مربیان با هویت ورزشی در بازیکنان تیم های منتخب دانش آموزی پسر شهر ارومیه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 62-51]
سطح هدایت الکتریکی پوستتأثیر اضطراب قابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی بر کنترل تعادل در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 102-93]
عملکردپیش بینی عملکردهای حرکتی و شناختی بر اساس حالات خُلقی در سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 12-1]
عملکردرابطة بین استحکام روانی و راهبردهای روان شناختی در دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 50-39]
عملکرد ورزشیارتباط جهت گیری هدف، خودکارآمدی و هیجانهای مثبت و منفی با عملکرد ورزشی و رضایت از زندگی در ووشوکاران دختر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 38-25]
عملکرد ورزشیارتباط بین چرخههای شناختی و حسی مطرح شده در نظریۀ بیوریتم با عملکرد ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 28-13]
غ
غیرورزشکارتأثیر اضطراب قابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی بر کنترل تعادل در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 102-93]
ف
فضیلت گراییارتباط بین نیازهای پایهای روانشناختی و شاخصهای بهزیستی (فضیلتگرا و لذتگرا) در فعالیت بدنی معلولان جسمی– حرکتی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 104-95]
فعالیت بدنیرابطة شیوۀ فرزندپروری والدین با میزان فعالیت بدنی فرزندان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 36-25]
فعالیت بدنیپیش بینی عملکردهای حرکتی و شناختی بر اساس حالات خُلقی در سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 12-1]
فعالیت بدنی هوازیتأثیر تمرین های هوازی بر خلق بیماران سندرم رودة تحریک پذیر [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 72-63]
فوتبالتأثیر سرعتهای مختلف تصویرسازی حرکتی بر دریبل فوتبال در بازیکنان ماهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 12-1]
فوتبالرابطۀ هوش معنوی و پرخاشگری بازیکنان فوتبال پسر ردۀ سنی نوجوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 94-81]
ک
کشتیمقایسة انگیزه های ورزشی و اضطراب رقابتی کشتیگیران آزاد و فرنگی یازدهمین المپیاد دانشجویی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 66-55]
کشتی چوخهشناسایی و اولویت بندی انگیزه های تماشاگران و ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 114-101]
کشتی گیران نخبه و ماهرشیوه های مختلف مقابله با استرس در میان کشتی گیران نخبه و ماهر [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 40-27]
کمالگراییبررسی ارتباط بین ابعاد کمالگرایی و خودکارآمدی در دانشجویان دختر شرکت کننده در کلاسهای ایروبیک و سایر دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 78-69]
کمال گرایی بهنجارارتباط کمال گرایی و پرخاشگری در بین دانش آموزان ورزشکار [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 84-67]
کمالگرایی ورزشیتعیین روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس کمالگرایی چند بعدی ورزشی-2 [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 118-103]
کودکفراشناخت و فعالیت ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 24-13]
کیفیت زندگیبهبود کیفیت زندگی مردان سالمند مبتلا به دمانس از طریق تحریک چند حسی و تمرین یوگای دسته جمعی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 12-1]
کیفیت زندگیتأثیر تمرین های تعادلی بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 68-57]
لذتاثر رفتارهای حمایتی- استقلالی معلمان تربیتبدنی بر لذتبردن از فعالیت بدنی در دختران نوجوان (نقش میانجی نیازهای روانی و انگیزش درونی) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 54-41]
لذتگراییارتباط بین نیازهای پایهای روانشناختی و شاخصهای بهزیستی (فضیلتگرا و لذتگرا) در فعالیت بدنی معلولان جسمی– حرکتی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 104-95]
م
مراحل تغییر رفتار تمرینیارتباط بین نیمرخ های انگیزشی و مراحل تغییر رفتار تمرینی در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 100-85]
نظریة خود تعیینارتباط بین نیمرخ های انگیزشی و مراحل تغییر رفتار تمرینی در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 100-85]
نظریة خودمختاریاثر رفتارهای حمایتی- استقلالی معلمان تربیتبدنی بر لذتبردن از فعالیت بدنی در دختران نوجوان (نقش میانجی نیازهای روانی و انگیزش درونی) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 54-41]
نیازهای پایه ای روانشناختیارتباط بین نیازهای پایهای روانشناختی و شاخصهای بهزیستی (فضیلتگرا و لذتگرا) در فعالیت بدنی معلولان جسمی– حرکتی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 104-95]
نیمرخهای انگیزشیارتباط بین نیمرخ های انگیزشی و مراحل تغییر رفتار تمرینی در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 100-85]
و
ورزشنقش امید در تعامل با جنسیت در خودکارآمدی ورزشکاران [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 12-1]
ورزشکارپیش بینی رضایتمندی ورزشکاران از طریق هوش هیجانی و مؤلفه های آن [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 48-37]
ورزشکارارتباط جهت گیری هدف، خودکارآمدی و هیجانهای مثبت و منفی با عملکرد ورزشی و رضایت از زندگی در ووشوکاران دختر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 38-25]
هویت ورزشیارتباط سبک های رهبری مربیان با هویت ورزشی در بازیکنان تیم های منتخب دانش آموزی پسر شهر ارومیه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 62-51]
هیجانخواهیمقایسۀ ویژگیهای شخصیتی خودپایی و هیجانخواهی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 92-81]
هیجانهای مثبت و منفیارتباط جهت گیری هدف، خودکارآمدی و هیجانهای مثبت و منفی با عملکرد ورزشی و رضایت از زندگی در ووشوکاران دختر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 38-25]
ی
یوگابهبود کیفیت زندگی مردان سالمند مبتلا به دمانس از طریق تحریک چند حسی و تمرین یوگای دسته جمعی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 12-1]