آ
  • آرام‌سازی کاربردی مقایسة اثربخشی طرحواره‌درمانی، آموزش آرام‌سازی کاربردی و تصویر‌سازی‌ ذهنی بر کاهش اضطراب‌ حالتی شناختی ورزشکاران نخبه [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-114]
  • آزمون جدول سیاه و قرمز تمرین حافظۀ کاری، توجه و ظرفیت حافظۀ کاری کاراته‌کاران را افزایش می‌دهد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 39-50]
  • آزمون حافظۀ کاری عددی تمرین حافظۀ کاری، توجه و ظرفیت حافظۀ کاری کاراته‌کاران را افزایش می‌دهد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 39-50]
  • آزمون حافظۀ کاری فضایی تمرین حافظۀ کاری، توجه و ظرفیت حافظۀ کاری کاراته‌کاران را افزایش می‌دهد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 39-50]
ا
  • اجرای مهارت تاثیر تواتر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر اجرای مهارت پرتاب دارت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 71-82]
  • اختلالات خوردن مقایسة اثر دو روش تمرینی ایروبیک و پیلاتس بر تصور بدنی و اختلالات خوردن [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 161-174]
  • اختلالات رفتاری مقایسة اختلالات رفتاری نوجوانان ورزشکار رشته‌های انفرادی و تیمی و افراد غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 163-172]
  • ادراک زمان پردازش زمان تکواندوکاران نخبه و غیر نخبه در بازه های زمانی کوتاه و بلند [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 93-102]
  • استحکام ذهنی ارتباط استحکام ذهنی با موفقیت ورزشی در زنان و مردان رزمی‎کار [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 99-118]
  • استرس مقایسة منابع استرس دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 19-34]
  • استرس شناسایی روش های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 35-48]
  • اضطراب جسمانی ویژگی‏های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ بازبینی شدۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 35-54]
  • اضطراب حالتی‌رقابتی مقایسة اثربخشی طرحواره‌درمانی، آموزش آرام‌سازی کاربردی و تصویر‌سازی‌ ذهنی بر کاهش اضطراب‌ حالتی شناختی ورزشکاران نخبه [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-114]
  • اضطراب رقابتی ارتباط کمال‌گرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
  • اضطراب رقابتی اثربخشی مداخلات روان‌شناختی بر کاهش اضطراب صفت رقابتی و ترس از ارزیابی منفی در ورزشکاران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 49-62]
  • اضطراب شناختی ویژگی‏های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ بازبینی شدۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 35-54]
  • اضطراب صفتی اثر تعدیل کنندة خُلق بر یادگیری حرکتی پنهان با تأکید بر اضطراب صفتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-80]
  • اضطراب صفتی نقش اضطراب صفتی در اثربخشی بازخورد به کوشش‌های موفق و ناموفق بر یادگیری تکلیف کنترل نیرو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 115-130]
  • اضطراب ورزشی نقش راهبردهای مقابله‌ای در پیش‌بینی اضطراب شناختی- جسمانی و اعتماد به ‌نفس ووشوکاران نخبه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 99-116]
  • اطمینان ارتباط استحکام ذهنی با موفقیت ورزشی در زنان و مردان رزمی‎کار [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 99-118]
  • اعتماد به نفس ویژگی‏های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ بازبینی شدۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 35-54]
  • اعتماد به نفس معرّفی پرسشنامۀ خود‌-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 55-70]
  • اعتمادبه‌نفس نقش راهبردهای مقابله‌ای در پیش‌بینی اضطراب شناختی- جسمانی و اعتماد به ‌نفس ووشوکاران نخبه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 99-116]
  • المپیاد دانشجویی ارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهده‌ای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
  • انگیزش درونی تأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
  • ایروبیک مقایسة اثر دو روش تمرینی ایروبیک و پیلاتس بر تصور بدنی و اختلالات خوردن [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 161-174]
ب
  • بازخورد به کوشش‌های موفق و ناموفق نقش اضطراب صفتی در اثربخشی بازخورد به کوشش‌های موفق و ناموفق بر یادگیری تکلیف کنترل نیرو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 115-130]
  • بازخورد ژنریک تأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
  • بازخورد غیرژنریک تأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
  • باورهای فراشناختی مقایسة خودتنظیمی ورزشی و باورهای فراشناخت در ورزشکاران با سه سطح مختلف مهارتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 81-98]
  • بلوغ تاثیر رنگ‌های زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
  • بهزیستی پیش بینی نیازهای روان‌شناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
  • بیمار دوقطبی تأثیر تمرینات هوازی همراه با موسیقی بر منتخبی از ویژگی‌های رفتاری بیماران دوقطبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 119-128]
پ
  • پایایی معرّفی پرسشنامۀ خود‌-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 55-70]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
  • پرتاب دارت تاثیر رنگ‌های زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
  • پیش بینی پردازش زمان تکواندوکاران نخبه و غیر نخبه در بازه های زمانی کوتاه و بلند [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 93-102]
  • پیلاتس مقایسة اثر دو روش تمرینی ایروبیک و پیلاتس بر تصور بدنی و اختلالات خوردن [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 161-174]
ت
  • تاب‌آوری ویژگی های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
  • تاب آوری پیش بینی سطح تاب آوری دانشجویان بر اساس مراحل تغییر رفتار تمرینی و خودکارامدی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-98]
  • تحلیل عاملی معرّفی پرسشنامۀ خود‌-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 55-70]
  • تحلیل عاملی تأییدی ویژگی‏های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ بازبینی شدۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 35-54]
  • تحلیل مضمون واکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
  • تخصیص رفلکسی توجه اثر جهت‌دهی بینایی فضایی بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی در سطوح مختلف دشواری تکلیف ادراکی-حرکتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 13-26]
  • تربیت‌بدنی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطه‌ای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
  • ترس از ارزیابی منفی اثربخشی مداخلات روان‌شناختی بر کاهش اضطراب صفت رقابتی و ترس از ارزیابی منفی در ورزشکاران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 49-62]
  • تصور بدنی مقایسة اثر دو روش تمرینی ایروبیک و پیلاتس بر تصور بدنی و اختلالات خوردن [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 161-174]
  • تصویرسازی ذهنی مقایسة اثربخشی طرحواره‌درمانی، آموزش آرام‌سازی کاربردی و تصویر‌سازی‌ ذهنی بر کاهش اضطراب‌ حالتی شناختی ورزشکاران نخبه [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-114]
  • تعادل تأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
  • تعهد ارتباط استحکام ذهنی با موفقیت ورزشی در زنان و مردان رزمی‎کار [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 99-118]
  • تعهد تأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطه‌ای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
  • تکلیف دوگانه اثر جهت‌دهی بینایی فضایی بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی در سطوح مختلف دشواری تکلیف ادراکی-حرکتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 13-26]
  • تکواندوکاران نخبه پردازش زمان تکواندوکاران نخبه و غیر نخبه در بازه های زمانی کوتاه و بلند [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 93-102]
  • تمرینات شناختی-حرکتی تأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
  • تمرین هوازی تأثیر تمرینات هوازی همراه با موسیقی بر منتخبی از ویژگی‌های رفتاری بیماران دوقطبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 119-128]
  • تواتر خودگویی تاثیر تواتر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر اجرای مهارت پرتاب دارت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 71-82]
  • توانایی تصویرسازی ارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهده‌ای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
  • توانایی ورزش کردن معرّفی پرسشنامۀ خود‌-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 55-70]
  • توجه بینایی اثر جهت‌دهی بینایی فضایی بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی در سطوح مختلف دشواری تکلیف ادراکی-حرکتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 13-26]
  • توجه فضایی اثر جهت‌دهی بینایی فضایی بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی در سطوح مختلف دشواری تکلیف ادراکی-حرکتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 13-26]
  • توجه مرکزی اثر جهت‌دهی بینایی فضایی بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی در سطوح مختلف دشواری تکلیف ادراکی-حرکتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 13-26]
  • تیم بسکتبال روابط ساختاری کارآمدی مربیگری، خودکارآمدی بازیکنان و کارآمدی جمعی در تیم‌های حرفه‌ای بسکتبال بانوان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 81-98]
  • تیم ملی واکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
ج
  • جنسیت مقایسة خودتنظیمی ورزشی و باورهای فراشناخت در ورزشکاران با سه سطح مختلف مهارتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 81-98]
  • جهت‌گیری دینی نقش واسطه‌ای جهت‌گیری دینی با سطح فعالیت جسمانی و خودپندارۀ جسمانی در پسران 18- 15 سال [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-18]
  • جوهای انگیزشی پیش بینی نیازهای روان‌شناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
چ
  • چالش ارتباط استحکام ذهنی با موفقیت ورزشی در زنان و مردان رزمی‎کار [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 99-118]
ح
  • حمایت استقلالی پیش بینی نیازهای روان‌شناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
خ
  • خلق مثبت اثر تعدیل کنندة خُلق بر یادگیری حرکتی پنهان با تأکید بر اضطراب صفتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-80]
  • خلق منفی اثر تعدیل کنندة خُلق بر یادگیری حرکتی پنهان با تأکید بر اضطراب صفتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-80]
  • خودتوصیفی جسمانی نقش واسطه‌ای جهت‌گیری دینی با سطح فعالیت جسمانی و خودپندارۀ جسمانی در پسران 18- 15 سال [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-18]
  • خود-کارآمدی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطه‌ای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
  • خودکارآمدی بازیکن روابط ساختاری کارآمدی مربیگری، خودکارآمدی بازیکنان و کارآمدی جمعی در تیم‌های حرفه‌ای بسکتبال بانوان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 81-98]
  • خودکارامدی پیش بینی سطح تاب آوری دانشجویان بر اساس مراحل تغییر رفتار تمرینی و خودکارامدی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-98]
  • خودگویی آموزشی تاثیر تواتر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر اجرای مهارت پرتاب دارت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 71-82]
  • خودگویی انگیزشی تاثیر تواتر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر اجرای مهارت پرتاب دارت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 71-82]
  • خودنظم دهی ورزشی مقایسة خودتنظیمی ورزشی و باورهای فراشناخت در ورزشکاران با سه سطح مختلف مهارتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 81-98]
د
  • دانش آموزان تأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطه‌ای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
  • دانشجو مقایسة منابع استرس دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 19-34]
  • دانشجو شناسایی روش های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 35-48]
  • دانشجویان ورزشکار پیش بینی نیازهای روان‌شناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
  • دانشجوی ورزشکار ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تجدیدنظر‌شدة انگیزش ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 19-34]
ذ
  • ذهن آگاهی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
ر
  • راهبردهای مقابله‌ای نقش راهبردهای مقابله‌ای در پیش‌بینی اضطراب شناختی- جسمانی و اعتماد به ‌نفس ووشوکاران نخبه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 99-116]
  • رفتارهای کنترلی مربی ارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روان‌شناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
  • رنگ زمینه تاثیر رنگ‌های زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
  • رهبری معنوی بررسی وضعیت سرمایةروان‌شناختی بازیکنان فوتبال و رابطة علی آن با رهبری معنوی و نقش میانجی سرمایةاجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 141-160]
  • روایی معرّفی پرسشنامۀ خود‌-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 55-70]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تجدیدنظر‌شدة انگیزش ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 19-34]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
ز
  • زمان بندی پردازش زمان تکواندوکاران نخبه و غیر نخبه در بازه های زمانی کوتاه و بلند [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 93-102]
س
  • ساختارعاملی ویژگی های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
  • سالمندی تأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
  • سرمایه اجتماعی بررسی وضعیت سرمایةروان‌شناختی بازیکنان فوتبال و رابطة علی آن با رهبری معنوی و نقش میانجی سرمایةاجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 141-160]
  • سرمایه روانشناختی بررسی وضعیت سرمایةروان‌شناختی بازیکنان فوتبال و رابطة علی آن با رهبری معنوی و نقش میانجی سرمایةاجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 141-160]
  • سطح فعالیت جسمانی نقش واسطه‌ای جهت‌گیری دینی با سطح فعالیت جسمانی و خودپندارۀ جسمانی در پسران 18- 15 سال [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-18]
  • سطح مهارت مقایسة خودتنظیمی ورزشی و باورهای فراشناخت در ورزشکاران با سه سطح مختلف مهارتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 81-98]
ش
  • شاخص‌های برازش ویژگی های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة وابستگی به تمرین در ورزشکاران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
  • شناخت تأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
ط
  • طرحواره‌درمانی مقایسة اثربخشی طرحواره‌درمانی، آموزش آرام‌سازی کاربردی و تصویر‌سازی‌ ذهنی بر کاهش اضطراب‌ حالتی شناختی ورزشکاران نخبه [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-114]
ع
  • عملکرد تاثیر رنگ‌های زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
غ
  • غیر ورزشکار مقایسة اختلالات رفتاری نوجوانان ورزشکار رشته‌های انفرادی و تیمی و افراد غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 163-172]
  • غیرورزشکار ویژگی های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
ف
  • فرسودگی ورزشی ویژگی های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش نامۀ فرسودگی ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 51-64]
  • فرسودگی ورزشی ارتباط کمال‌گرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
  • فرضیة چارچوب نقطۀ چالش نقش اضطراب صفتی در اثربخشی بازخورد به کوشش‌های موفق و ناموفق بر یادگیری تکلیف کنترل نیرو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 115-130]
ک
  • کارآمدی جمعی واکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
  • کارآمدی جمعی روابط ساختاری کارآمدی مربیگری، خودکارآمدی بازیکنان و کارآمدی جمعی در تیم‌های حرفه‌ای بسکتبال بانوان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 81-98]
  • کارآمدی مربیگری روابط ساختاری کارآمدی مربیگری، خودکارآمدی بازیکنان و کارآمدی جمعی در تیم‌های حرفه‌ای بسکتبال بانوان [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 81-98]
  • کارکردهای یادگیری مشاهده‌ای ارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهده‌ای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
  • کاهش ارزشمندی ورزش ارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روان‌شناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
  • کمال‏گرایی نقش عامل‏ های نگرش‏ اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمال‌گرایی، و مشکل در نظم ‏بخشی هیجان در پیش ‏بینی علائم و نشانه‏ های کوچک ‏انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
  • کمال‌گرایی مثبت ارتباط کمال‌گرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
  • کمال‌گرایی منفی ارتباط کمال‌گرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
  • کنار آمدن شناسایی روش های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 35-48]
  • کنترل ارتباط استحکام ذهنی با موفقیت ورزشی در زنان و مردان رزمی‎کار [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 99-118]
  • کوچک‏انگاری عضلات نقش عامل‏ های نگرش‏ اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمال‌گرایی، و مشکل در نظم ‏بخشی هیجان در پیش ‏بینی علائم و نشانه‏ های کوچک ‏انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
  • کودکان تأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
  • کیفی واکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
گ
  • گام برداری تأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
ل
  • لیگ برتر تکواندو ارتباط کمال‌گرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
م
  • محیط غیرفعال تأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطه‌ای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
  • مداخلات روان‌شناختی اثربخشی مداخلات روان‌شناختی بر کاهش اضطراب صفت رقابتی و ترس از ارزیابی منفی در ورزشکاران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 49-62]
  • مراحل تغییر رفتار تمرینی پیش بینی سطح تاب آوری دانشجویان بر اساس مراحل تغییر رفتار تمرینی و خودکارامدی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-98]
  • مقیاس انگیزش ورزشی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تجدیدنظر‌شدة انگیزش ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 19-34]
  • منابع استرس مقایسة منابع استرس دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 19-34]
  • موسیقی تأثیر تمرینات هوازی همراه با موسیقی بر منتخبی از ویژگی‌های رفتاری بیماران دوقطبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 119-128]
  • میل به ادامة ورزش ارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روان‌شناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
ن
  • ناکامی از نیازهای روان‌شناختی ارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روان‌شناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
  • نرم افزار تمرین حافظۀ کاری تمرین حافظۀ کاری، توجه و ظرفیت حافظۀ کاری کاراته‌کاران را افزایش می‌دهد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 39-50]
  • نظریة نیازهای اساسی پیش بینی نیازهای روان‌شناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
  • نظریه خودمختاری ارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روان‌شناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
  • نظم‏ بخشی هیجان نقش عامل‏ های نگرش‏ اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمال‌گرایی، و مشکل در نظم ‏بخشی هیجان در پیش ‏بینی علائم و نشانه‏ های کوچک ‏انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
  • نگرش‏ اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی نقش عامل‏ های نگرش‏ اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمال‌گرایی، و مشکل در نظم ‏بخشی هیجان در پیش ‏بینی علائم و نشانه‏ های کوچک ‏انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
  • نوجوانان مقایسة اختلالات رفتاری نوجوانان ورزشکار رشته‌های انفرادی و تیمی و افراد غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 163-172]
  • نوجوانی نقش واسطه‌ای جهت‌گیری دینی با سطح فعالیت جسمانی و خودپندارۀ جسمانی در پسران 18- 15 سال [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-18]
و
  • وابستگی به تمرین ویژگی های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة وابستگی به تمرین در ورزشکاران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
  • والیبال واکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
  • ورزش ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
  • ورزشکار ارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهده‌ای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
  • ورزشکار ویژگی های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
  • ورزشکار ویژگی‏های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ بازبینی شدۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 35-54]
  • ورزشکار ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
  • ورزشکاران ویژگی های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش نامۀ فرسودگی ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 51-64]
  • ورزشکاران انفرادی و تیمی مقایسة اختلالات رفتاری نوجوانان ورزشکار رشته‌های انفرادی و تیمی و افراد غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 163-172]
  • ورزشکار نخبه ویژگی های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة وابستگی به تمرین در ورزشکاران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
  • ووشو نقش راهبردهای مقابله‌ای در پیش‌بینی اضطراب شناختی- جسمانی و اعتماد به ‌نفس ووشوکاران نخبه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 99-116]
  • ویژگی‌ رفتاری تأثیر تمرینات هوازی همراه با موسیقی بر منتخبی از ویژگی‌های رفتاری بیماران دوقطبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 119-128]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش نامۀ فرسودگی ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 51-64]
  • ویژگی‌های شخصیتی نقش اضطراب صفتی در اثربخشی بازخورد به کوشش‌های موفق و ناموفق بر یادگیری تکلیف کنترل نیرو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 115-130]
ه
  • هنجاریابی ویژگی های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسش‌نامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
ی
  • یادگیری حرکتی تأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
  • یادگیری حرکتی ضمنی اثر تعدیل کنندة خُلق بر یادگیری حرکتی پنهان با تأکید بر اضطراب صفتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-80]