اعتمادبهنفسنقش راهبردهای مقابلهای در پیشبینی اضطراب شناختی- جسمانی و اعتماد به نفس ووشوکاران نخبه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 99-116]
المپیاد دانشجوییارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهدهای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
انگیزش درونیتأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
ایروبیکمقایسة اثر دو روش تمرینی ایروبیک و پیلاتس بر تصور بدنی و اختلالات خوردن [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 161-174]
ب
بازخورد به کوششهای موفق و ناموفقنقش اضطراب صفتی در اثربخشی بازخورد به کوششهای موفق و ناموفق بر یادگیری تکلیف کنترل نیرو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 115-130]
بازخورد ژنریکتأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
بازخورد غیرژنریکتأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
باورهای فراشناختیمقایسة خودتنظیمی ورزشی و باورهای فراشناخت در ورزشکاران با سه سطح مختلف مهارتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 81-98]
بلوغتاثیر رنگهای زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
بهزیستیپیش بینی نیازهای روانشناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
بیمار دوقطبیتأثیر تمرینات هوازی همراه با موسیقی بر منتخبی از ویژگیهای رفتاری بیماران دوقطبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 119-128]
پایاییویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
پرتاب دارتتاثیر رنگهای زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
پیش بینیپردازش زمان تکواندوکاران نخبه و غیر نخبه در بازه های زمانی کوتاه و بلند [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 93-102]
پیلاتسمقایسة اثر دو روش تمرینی ایروبیک و پیلاتس بر تصور بدنی و اختلالات خوردن [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 161-174]
ت
تابآوریویژگی های روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
تاب آوریپیش بینی سطح تاب آوری دانشجویان بر اساس مراحل تغییر رفتار تمرینی و خودکارامدی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-98]
تحلیل مضمونواکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
تخصیص رفلکسی توجهاثر جهتدهی بینایی فضایی بر دوره بیپاسخی روانشناختی در سطوح مختلف دشواری تکلیف ادراکی-حرکتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 13-26]
تربیتبدنیتأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطهای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
ترس از ارزیابی منفیاثربخشی مداخلات روانشناختی بر کاهش اضطراب صفت رقابتی و ترس از ارزیابی منفی در ورزشکاران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 49-62]
تصور بدنیمقایسة اثر دو روش تمرینی ایروبیک و پیلاتس بر تصور بدنی و اختلالات خوردن [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 161-174]
تصویرسازی ذهنیمقایسة اثربخشی طرحوارهدرمانی، آموزش آرامسازی کاربردی و تصویرسازی ذهنی بر کاهش اضطراب حالتی شناختی ورزشکاران نخبه [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-114]
تعادلتأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
تعهدارتباط استحکام ذهنی با موفقیت ورزشی در زنان و مردان رزمیکار [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 99-118]
تعهدتأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطهای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
تکلیف دوگانهاثر جهتدهی بینایی فضایی بر دوره بیپاسخی روانشناختی در سطوح مختلف دشواری تکلیف ادراکی-حرکتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 13-26]
تکواندوکاران نخبهپردازش زمان تکواندوکاران نخبه و غیر نخبه در بازه های زمانی کوتاه و بلند [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 93-102]
تمرینات شناختی-حرکتیتأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
تمرین هوازیتأثیر تمرینات هوازی همراه با موسیقی بر منتخبی از ویژگیهای رفتاری بیماران دوقطبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 119-128]
تواتر خودگوییتاثیر تواتر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر اجرای مهارت پرتاب دارت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 71-82]
توانایی تصویرسازیارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهدهای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
خودکارامدیپیش بینی سطح تاب آوری دانشجویان بر اساس مراحل تغییر رفتار تمرینی و خودکارامدی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-98]
خودگویی آموزشیتاثیر تواتر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر اجرای مهارت پرتاب دارت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 71-82]
خودگویی انگیزشیتاثیر تواتر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر اجرای مهارت پرتاب دارت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 71-82]
خودنظم دهی ورزشیمقایسة خودتنظیمی ورزشی و باورهای فراشناخت در ورزشکاران با سه سطح مختلف مهارتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 81-98]
د
دانش آموزانتأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطهای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
دانشجومقایسة منابع استرس دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 19-34]
دانشجوشناسایی روش های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 35-48]
دانشجویان ورزشکارپیش بینی نیازهای روانشناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
دانشجوی ورزشکارویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تجدیدنظرشدة انگیزش ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 19-34]
ذ
ذهن آگاهیویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
ر
راهبردهای مقابلهاینقش راهبردهای مقابلهای در پیشبینی اضطراب شناختی- جسمانی و اعتماد به نفس ووشوکاران نخبه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 99-116]
رفتارهای کنترلی مربیارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روانشناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
رنگ زمینهتاثیر رنگهای زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
رهبری معنویبررسی وضعیت سرمایةروانشناختی بازیکنان فوتبال و رابطة علی آن با رهبری معنوی و نقش میانجی سرمایةاجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 141-160]
رواییویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تجدیدنظرشدة انگیزش ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 19-34]
رواییویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
ز
زمان بندیپردازش زمان تکواندوکاران نخبه و غیر نخبه در بازه های زمانی کوتاه و بلند [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 93-102]
س
ساختارعاملیویژگی های روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
سالمندیتأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
سرمایه اجتماعیبررسی وضعیت سرمایةروانشناختی بازیکنان فوتبال و رابطة علی آن با رهبری معنوی و نقش میانجی سرمایةاجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 141-160]
سرمایه روانشناختیبررسی وضعیت سرمایةروانشناختی بازیکنان فوتبال و رابطة علی آن با رهبری معنوی و نقش میانجی سرمایةاجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 141-160]
سطح فعالیت جسمانینقش واسطهای جهتگیری دینی با سطح فعالیت جسمانی و خودپندارۀ جسمانی در پسران 18- 15 سال [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-18]
سطح مهارتمقایسة خودتنظیمی ورزشی و باورهای فراشناخت در ورزشکاران با سه سطح مختلف مهارتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 81-98]
ش
شاخصهای برازشویژگی های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة وابستگی به تمرین در ورزشکاران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
شناختتأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
ط
طرحوارهدرمانیمقایسة اثربخشی طرحوارهدرمانی، آموزش آرامسازی کاربردی و تصویرسازی ذهنی بر کاهش اضطراب حالتی شناختی ورزشکاران نخبه [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-114]
ع
عملکردتاثیر رنگهای زمینه منتخب بر عملکرد پرتاب دارت دختران قبل و بعد از بلوغ [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-12]
غ
غیر ورزشکارمقایسة اختلالات رفتاری نوجوانان ورزشکار رشتههای انفرادی و تیمی و افراد غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 163-172]
غیرورزشکارویژگی های روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
کارکردهای یادگیری مشاهدهایارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهدهای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
کاهش ارزشمندی ورزشارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روانشناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
کمالگرایینقش عامل های نگرش اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمالگرایی، و مشکل در نظم بخشی هیجان در پیش بینی علائم و نشانه های کوچک انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
کمالگرایی مثبتارتباط کمالگرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
کمالگرایی منفیارتباط کمالگرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
کنار آمدنشناسایی روش های مقابله با استرس در دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 35-48]
کنترلارتباط استحکام ذهنی با موفقیت ورزشی در زنان و مردان رزمیکار [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 99-118]
کوچکانگاری عضلاتنقش عامل های نگرش اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمالگرایی، و مشکل در نظم بخشی هیجان در پیش بینی علائم و نشانه های کوچک انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
کودکانتأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
کیفیواکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
گ
گام برداریتأثیر تمرینات شناختی حرکتی بر عوامل خطرزای افتادن در سالمندان: مرور نظام مند و فراتحلیل شواهد بین المللی [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 1-24]
ل
لیگ برتر تکواندوارتباط کمالگرایی با اضطراب رقابتی و فرسودگی ورزشی در تکواندوکاران مرد لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 78-65]
م
محیط غیرفعالتأثیر یادگیری مشارکتی بر پایبندی به تمرین در رشتۀ هندبال: نقش واسطهای لذت و خود-کارآمدی ورزشی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 27-56]
مداخلات روانشناختیاثربخشی مداخلات روانشناختی بر کاهش اضطراب صفت رقابتی و ترس از ارزیابی منفی در ورزشکاران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 49-62]
مراحل تغییر رفتار تمرینیپیش بینی سطح تاب آوری دانشجویان بر اساس مراحل تغییر رفتار تمرینی و خودکارامدی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-98]
مقیاس انگیزش ورزشیویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تجدیدنظرشدة انگیزش ورزشی در دانشجویان ورزشکار [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 19-34]
منابع استرسمقایسة منابع استرس دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 19-34]
موسیقیتأثیر تمرینات هوازی همراه با موسیقی بر منتخبی از ویژگیهای رفتاری بیماران دوقطبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 119-128]
میل به ادامة ورزشارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روانشناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
ن
ناکامی از نیازهای روانشناختیارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روانشناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
نرم افزار تمرین حافظۀ کاریتمرین حافظۀ کاری، توجه و ظرفیت حافظۀ کاری کاراتهکاران را افزایش میدهد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 39-50]
نظریة نیازهای اساسیپیش بینی نیازهای روانشناختی و بهزیستی دانشجویان ورزشکار: بر اساس نقش مربیان [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 1-18]
نظریه خودمختاریارتباط بین رفتارهای کنترلی مربی، ناکامی از نیازهای روانشناختی، کاهش ارزشمندی ورزش، و میل به ادامه ورزش در ورزشکاران نوجوان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 57-70]
نظم بخشی هیجاننقش عامل های نگرش اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمالگرایی، و مشکل در نظم بخشی هیجان در پیش بینی علائم و نشانه های کوچک انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
نگرش اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانینقش عامل های نگرش اجتماعی- فرهنگی به ظاهر جسمانی، کمالگرایی، و مشکل در نظم بخشی هیجان در پیش بینی علائم و نشانه های کوچک انگاری عضلات [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 117-130]
نوجوانانمقایسة اختلالات رفتاری نوجوانان ورزشکار رشتههای انفرادی و تیمی و افراد غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 163-172]
نوجوانینقش واسطهای جهتگیری دینی با سطح فعالیت جسمانی و خودپندارۀ جسمانی در پسران 18- 15 سال [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-18]
و
وابستگی به تمرینویژگی های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة وابستگی به تمرین در ورزشکاران [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
والیبالواکاوی منابع کارآمدی جمعی از تجارب ورزشکاران تیم ملی والیبال ایران [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 139-162]
ورزشویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة ذهن آگاهی ورزشی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 63-80]
ورزشکارارتباط بین توانایی تصویرسازی ورزشی و کارکردهای یادگیری مشاهدهای در ورزشکاران مرد [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 103-116]
ورزشکارویژگی های روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
ویژگیهای شخصیتینقش اضطراب صفتی در اثربخشی بازخورد به کوششهای موفق و ناموفق بر یادگیری تکلیف کنترل نیرو [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 115-130]
ه
هنجاریابیویژگی های روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامة تاب آوری در دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 131-150]
ی
یادگیری حرکتیتأثیر بازخورد ژنریک و غیرژنریک بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی کودکان [دوره 5، شماره 15، 1395، صفحه 25-38]
یادگیری حرکتی ضمنیاثر تعدیل کنندة خُلق بر یادگیری حرکتی پنهان با تأکید بر اضطراب صفتی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-80]